Mystery guest

Als je er bent doet je personeel uiteraard goed zijn best. Maar hoe is de service in je horecagelegenheid of winkel als je even weg bent? Wat ervaren je gasten? Je komt het te weten met een mystery guest van Standbyu.

Een kritisch oog

Een mystery guest is een kritische bezoeker die je zaak op tal van punten beoordeelt. Wat is het niveau van de dienstverlening? Welke indruk maken je bedrijf en medewerkers?

Je krijgt een gedetailleerd rapport met aanbevelingen. Na het bezoek van onze mystery guest weet je hoe het staat met:

  • Klantgerichte bediening
  • Behulpzaamheid en alertheid
  • Snelheid van de bediening
  • Wachttijden in de horeca
  • Hygiëne en netheid (de entree, de zaak, de toiletten).

NODIG EEN MYSTERY GUEST VAN STANDBYU UIT

Beter overzicht, meer resultaat

Efficiënt de klanten bedienen. De bestellingen praktisch uitserveren en snel afrekenen. Dat vraagt een uitgekiende indeling en goed opgeleid personeel. Onze horeca-adviseurs hebben vele jaren ervaring in discotheken, grand cafés, kroegen en op evenementen. Ze kunnen grote groepen barpersoneel aansturen en weten welke opstelling en indeling voor iedere soort gelegenheid de beste is. Ze vertellen hoe je de hardlopers in je assortiment onder handbereik houdt en op elk moment de situatie in de bar overziet.

Standbyu geeft niet alleen advies over logistiek en indeling van de bar, maar traint ook je personeel om je gasten snel, efficiënt en toch persoonlijk te bedienen.